Cum comand ?

În vederea efectuării unei comenzi pe Smokers.ro, te rugăm să parcurgi următorii pași:

1Alege produsul dorit, folosind meniul și filtrele disponibile pe site, și apasă butonul Adaugă în coș pentru a trimite produsul în coșul de cumpărături. Repetă dacă vrei să adaugi mai multe produse în aceeași comandă.

Pentru a vizualiza produsele pe care le-ai ales, fă click pe coșul de cumpărături din meniul superior al site-ului. Aici poți să verifici lista produselor selectate și să actualizezi cantitatea.

2Completează datele de livrare și de facturare, apoi alege modalitatea de plată. Este necesar să citești și să accepți Termenii și condițiile site-ului, împreună cu Politica de confidențialitate

Pentru a plasa comanda, apasă butonul Finalizează comanda.

3Vei fi contactat telefonic de un reprezentant Smokers.ro, pentru confirmarea comenzii, a datelor de livrare și a opțiunilor de plată.

4*Opțional: dacă dorești o brichetă Zippo personalizată, ai două variante:

  •  fie urmezi pașii de mai sus, iar la câmpul Note comandă faci mențiunea: „doresc personalizare” – în acest caz, vei fi contactat de un membru al echipei noastre pentru a ne da detaliile necesare;
  • fie ne contactezi (fără să fii nevoit să comanzi un produs) și ne dai detaliile despre personalizarea dorită.

În ambele cazuri, îți vom întocmi un preview de gravare, pe care ulterior putem face oricâte modificări crezi că se impun, până când ajungem la forma finală agreată de tine. Îți vom transmite costurile implicate – acestea diferă în funcție de personalizarea dorită, și ai mai multe detalii în acest sens pe pagina de Personalizări. După ce avem ok-ul tău de gravare pe preview-ul final, bricheta (sau brichetele) Zippo intră în lucru. Din acel moment, nu mai putem face modificări. Personalizările se efectuează de regulă în 1-2 zile lucrătoare.

Important: faptul că îți întocmim un preview de gravare nu atrage obligativitatea achiziționării produsului și serviciului respectiv. Aceasta intervine doar în cazul în care ești de acord cu personalizarea (adică ne dai ok-ul de gravare).

Ce urmează ?

Odată plasată comanda, vei primi un e-mail de confirmare care conține numărul comenzii și detalii legate de produsele comandate, disponibilitatea acestora și suma totală de plată.

În cazul unei comenzi cu personalizare, la aceste costuri se vor adăuga cele aferente personalizării, iar ție îți va fi comunicat noul total.

Comanda ta va fi preluată de un membru al echipei Smokers și va fi pregătită pentru expediere. De regulă, acest lucru se întâmplă în aceeași zi sau în următoarea zi lucrătoare.

Îți vom emite o factură de cumpărare pentru produsele și serviciile comandate.  Ai obligația de a furniza toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare.

Factura de cumpărare va fi transmisă în colet sau pe email.

În momentul în care coletul va fi predat curierului, vei primi un e-mail de confirmare a expedierii care va conține și AWB-ul trimiterii. Ulterior, vei fi contactat de curier cu privire la momentul livrării (sau, în cazul optării pentru transportul prin Poșta Română, cu privire la momentul din care poți ridica trimiterea de la oficiul poștal de care aparții).

Disponibilitatea produselor noastre se împarte în patru categorii, afișate pe pagina fiecărui produs în parte:

  1. ÎN STOC – Produsul este în stocul nostru și este pregătit pentru expediere imediat după comandă. Va fi expediat în aceeași zi, cel mult a doua zi lucrătoare, iar eventualele situații de excepție îți vor fi comunicate.
  2. ULTIMUL EXEMPLAR – Mai avem un singur exemplar din acel produs. Dacă tu ești norocosul care îl ia pe ultimul, acesta va fi pregătit pentru expediere imediat după comandă și expediat în aceeași zi, cel mult a doua zi lucrătoare. Eventualele situații de excepție îți vor fi comunicate.
  3. DISPONIBIL PENTRU PRECOMANDĂ – Produsul nu este în stocul nostru, dar poate fi adus într-un interval de timp care îți va fi comunicat. Bineînțeles, ai opțiunea de a renunța la comandă dacă termenul de livrare nu este convenabil.
  4. STOC EPUIZAT – Produsul nu se mai află în stocul nostru. Există posibilitatea refacerii stocului, moment la care produsul va fi din nou disponibil pentru comandă.

Mențiuni generale:

Toate prețurile și costurile din cadrul site-ului sunt exprimate în RON și includ TVA (19%).

Produsele afișate în cadrul site-ului sunt disponibile la prețurile afișate, în limita stocului disponibil.

Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile și discounturile produselor comercializate oricând. Bineînțeles, modificarea nu va afecta comenzile deja plasate dar ne-expediate, decât dacă noul preț este mai avantajos pentru client.

Discounturile, reducerile și promoțiile nu se suprapun. La produsul comandat se va aplica reducerea cu valoarea cea mai mare.

În cazul unui produs afișat cu preț incorect / cu informații incorecte din cauza unor erori tehnice / erori în stabilirea prețurilor sau în informațiile despre produs primite de la furnizori, ne rezervăm dreptul de a refuza sau anula orice comandă plasată pentru acesta.

Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de către sistem. O comandă nu poate fi onorată în cazul în care, pe același produs, a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei, din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, ducând la epuizarea stocului.

În cazul comenzilor pentru care cumpărătorul a selectat modalitatea de plată prin OP/transfer bancar, produsele incluse în comanda confirmată vor fi rezervate pentru o perioadă de 3 zile lucrătoare. Această perioadă se poate modifica în funcție de stoc, fără notificarea cumpărătorului.

Orice modificări ale detaliilor unei comenzi transmise către magazinul nostru înainte de primirea e-mail-ului de confirmare a expedierii coletului, în măsura în care vor fi acceptate și confirmate (exemplu: modificări ale adresei de livrare), pot duce la decalarea cu 1 zi lucrătoare a termenului de livrare comunicat sau listat.

Ne rezervăm dreptul de a anula comenzile și/sau de a restricționa accesul cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la anumite modalități de plată a comenzilor, în următoarele cazuri:

  • În cazul în care constatăm că au fost furnizate date eronate sau incomplete;
  • În cazul în care considerăm că acțiunile cumpărătorului ar putea prejudicia în vreun fel magazinul, ca urmare a utilizării abuzive a site-ului sau ca urmare a conduitei cumpărătorului în afara site-ului, cu privire la comenzile plasate prin intermediul acestuia, prin modalități care contravin legii;
  • În cazul în care există un istoric negativ în relația cu cumpărătorul (comenzi refuzate la livrare, produse returnate cu grad de deteriorare, comenzi repetate anulate, etc.).

În aceste cazuri, vom anula comenzile în urma unei notificări prealabile trimise cumpărătorului prin e-mail / telefonic, sau vom restricționa accesul acestuia în vederea efectuării unei comenzi și/sau la anumite modalități de plată a comenzilor, fără o notificare prealabilă, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese.