Schimburi si Retur

Ne place să credem că te putem ajuta să alegi exact produsul / produsele dorite de pe site-ul nostru, în perfectă cunoștință de cauză asupra lor – de aceea interacționăm și telefonic cu fiecare client în parte, nu doar prin intermediul mesajelor electronice. Totuși, dacă se întâmplă să ajungi în situația de a returna unul sau mai multe din produsele pe care ți le punem la dispoziție, ai mai jos toate informațiile de care ai nevoie pentru ca procesul de retur să decurgă ușor:

  1. Ca să returnezi produsele vândute de Smokers.ro, completează cu atenție formularul de mai jos.
  2. Asigură-te că produsul pe care vrei să îl returnezi îndeplinește condițiile de retur menționate în cele ce urmează.
  3. Indiferent dacă vrei să returnezi mai multe bucăți din același produs sau dacă vrei să returnezi mai multe produse diferite, este suficient să completezi un singur formular de retur.

    Nume:

    Prenume:

    Număr Comandă:

    Produs(e) returnat(e):

    Adresa de livrare a comenzii inițiale:

    Număr de telefon de contact:

    Motiv retur:

    Opțiune Transport (costurile de transport cad în sarcina ta, conform legislației în vigoare) Predare Personală (în Brașov)Expediere prin Curierat RapidExpediere prin Poșta Română

    Opțiune Rambursare Voucher pentru o nouă comandăSuma transferată în cont bancarSuma înmânată de reprezentantul Smokers.ro (doar dacă ai optat pentru predarea personală)

    Dorești să primești o copie a cererii de retur? NuDa

    E-mail:

    Secțiune dedicată exclusiv celor care au optat pentru transferul bancar:

    IBAN:

    Banca

    Nume și prenume titular

    Acord Contact

    TE RUGĂM SĂ VERIFICI NUMĂRUL DE TELEFON

    1. Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
    2. Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
    3. Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
    4. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
    5. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
    Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată

    Produsele personalizate nu se pot returna, în conformitate cu legislația în vigoare. De aceea ne vom asigura de fiecare dată că ceea ce comanzi corespunde dorințelor tale, îți vom trimite simulări (preview-uri) ale rezultatului personalizării și îți vom explica tot ceea ce trebuie să știi pentru a lua o decizie în cunoștință de cauză. De asemenea, vom avea grijă să primești exact ceea ce ai comandat. Tu trebuie doar să citești și/sau să asculți cu atenție explicațiile noastre și să fii 100% sigur înainte de a ne da ok-ul de gravare / personalizare.

    Retur direct către un reprezentant Smokers.roÎn cazul în care un produs se returnează direct unui reprezentant Smokers și se optează pentru banii înapoi (nu schimb cu alt produs/voucher pentru o comandă viitoare), restituirea sumei se va face în funcție de modalitatea prin care a fost efectuată plata inițial și/sau conform celor stabilite de comun acord. De regulă, rambursarea sumei se face pe loc.Retur prin curier sau Poștă În formular ai posibilitatea să efectuezi returul prin curierat rapid sau prin Poșta Română. Apoi, selectezi una dintre opțiunile de returnare a banilor: cont bancar sau voucher pentru o nouă comandă. După înregistrarea cererii, te vom contacta telefonic pentru stabilirea tuturor detaliilor specifice, de la caz la caz. Nu uita, costurile de transport cad în sarcina ta.

    Coletul trebuie sigilat pentru a putea fi preluat de curier sau expediat prin Poșta Română. Îți recomandăm o cutie solidă sau un plic, ambele cu protecție la interior. Protejează bine produsul, pentru ca acesta să ajungă la noi intact. Orice eventuală deteriorare în transport va trebui să o reglezi cu transportatorul, pentru că nu putem prelua produse deteriorate.De regulă, e nevoie să completezi un formular de transport indiferent cum alegi să ne trimiți produsul – acesta se completează conform cerințelor impuse de transportator. Nu îți face griji: dacă ajungi în situația de a face un retur, te vom ghida pas cu pas, telefonic sau prin e-mail, pentru ca procesul să fie pentru tine cât mai rapid, mai facil și mai ușor.