Livrare

Nu îți face griji,

toate mențiunile de pe această pagină sunt intuitive, de bun simț, și, în plus îți vor fi comunicate diferențiat, pe parcursul comenzii, de la confirmare până la expedierea către tine.

Expediem exclusiv pe teritoriul României,

prin curierat rapid sau prin Poșta Română – la alegerea ta, a clientului.

Termenul de expediere este, de regulă, de 24 de ore de la data confirmării telefonice a comenzii (deci după ce te contactăm noi pentru confirmare). În cazul comandării unor brichete Zippo personalizate, termenul se prelungește cu 1-2 zile lucrătoare, timp de care avem nevoie pentru a efectua personalizarea.

Dacă ai optat pentru metoda de plată prin transfer bancar, termenul de livrare se calculează de la momentul în care este confirmată încasarea contravalorii comenzii în contul nostru bancar.

Costuri de livrare

(le găsești și în formularul de comandă)

Ai două opțiuni: expedierea prin curierat rapid – cost: 21 lei – sau prin Poșta Română – cost: 15 lei.

Pentru opțiunea de deschidere a coletului la livrare se percepe o taxă suplimentară de 5 lei (valabil doar pentru expedierile prin curierat rapid).

Livrarea este GRATUITĂ pentru comenzile de minim 500 RON.

Ce trebuie să știi pentru ca livrarea să decurgă perfect?

  1. Pentru livrarea prin curierat rapid:

De regulă, livrarea prin curierat rapid se face în 1-2 zile de la expediere, cu excepția unor cazuri de forță majoră care țin de societatea de curierat, nu de noi. Dacă te regăsești într-o astfel de situație, contactează-ne ca să identificăm împreună problema și soluția.

În ziua livrării coletului, compania de curierat va contacta destinatarul telefonic și/sau prin SMS, pentru a comunica intervalul de livrare al produselor. În cazul în care curierul nu poate intra în contact cu destinatarul, acesta va mai face încă o încercare de livrare, a doua zi lucrătoare. Dacă nu se reușește livrarea nici la a doua încercare, coletul este depozitat la sediul societății de curierat, unde este păstrat 5 zile lucrătoare de la prima încercare de livrare, iar ulterior ne este expediat înapoi.

În cazul unei expedieri cu opțiunea de deschidere a coletului la livrare, pachetul se poate deschide în prezența curierului. Cumpărătorul poate verifica vizual timp de până la 5 minute produsul, însă nu îl poate verifica tehnic (de exemplu, o brichetă Zippo nu poate fi încărcată și aprinsă; dar nu înțelegem de ce ai vrea să faci așa ceva, din moment ce, oricum, toate beneficiază de garanție pe viață!).

  1. Pentru livrarea prin Poșta Română:

Transportul prin Poșta Română durează între 3 și 5 zile lucrătoare, termenul oficial oferit de companie fiind de 5 zile lucrătoare (deci dacă ajunge de abia în a cincea zi, totul este „în grafic” conform standardelor lor). Totuși, în decursul timpului am observat că se poate livra și mai repede – de aceea ne raportăm la 3-5 zile lucrătoare. Dacă apar întârzieri, acestea nu țin de noi, dar te rugăm contactează-ne ca să identificăm împreună problema și soluția.

Vei fi notificat printr-un aviz cu privire la intervalul în care poți ridica trimiterea de la oficiul poștal de care aparții, conform adresei din cartea de identitate. Coletul este păstrat 5 zile lucrătoare de la data avizării, iar ulterior ne este expediat înapoi. De regulă, după 2 zile de păstrare, Poșta Română aplică un tarif de magazinaj.

  1. General valabile

La primirea coletului, destinatarul are dreptul de a nu accepta și de a nu plăti valoarea rambursului dacă pachetul are urme de deteriorare și/sau de deschidere (colet rupt, colet desigilat, colet umed, colet deformat etc.). Mențiunile cu privire la aceste nereguli se vor face în scris pe AWB, în prezența curierului, sau pe un proces verbal de constatare – după caz. În astfel de situații se poate refuza primirea și plata coletului.

Dacă trimiterea nu a putut fi predată din cauza refuzului de primire/plată sau din cauză că destinatarul nu a putut fi contactat / nu s-a prezentat la oficiul poștal, vom anula comanda și ne rezervăm dreptul de a limita accesul utilizatorului pentru a plasa o nouă comandă. Pentru a reactiva accesul, utilizatorul trebuie să achite contravaloarea transportului pentru coletul nelivrat (în valoare de 30 lei), prin transfer bancar, în contul indicat de Smokers.ro. În urma reactivării accesului, următoarea comandă va fi acceptată numai cu plata în avans.