Inventatorul brichetei Zippo și fondatorul companiei Zippo Manufacturing, George G. Blaisdell, iubea mașinile la fel de mult pe cât iubea bricheta lui faimoasă, rezistentă la vânt. În tinerețe, Blaisdell a fost impresionat de o paradă de „produsmobile” – vehicule modificate pentru a semăna cu produsele pe care le reprezentau. După succesul incredibil al Zippo care a urmat celui de-al Doilea Război Mondial, Blaisdell și-a propus să-și creeze propriul „produsmobil” după imaginea emblematicei brichete Zippo.
Și uite așa, pe 16 iunie 1947, Zippo a cumpărat un Chrysler Saratoga din 1947, pentru suma de 2.048 de dolari. Blaisdell și-a imaginat o mașină care arăta ca o brichetă Zippo, cu forme care se întind deasupra liniei acoperișului, flăcări de neon detașabile și capace care se pot închide pentru călătorii. Cuvântul Zippo a fost pictat pe lateral în aur de 24 de karate. Costul total pentru transformarea vehiculului în două brichete Zippo a fost de 25.000 USD. La sfârșitul anilor ’40 și începutul anilor ’50, mașina Zippo a călătorit în toate cele 48 de state învecinate, participând la evenimente speciale, expoziții comerciale, târguri și parade de conducere.
Din păcate, din cauza greutății șasiului modificat, mașina Zippo suferea explozii frecvente de anvelope. Mașina a fost trimisă la un service din Pittsburgh, Pennsylvania pentru reparații, dar din cauza costului estimat pentru rezolvarea problemelor, proiectul a fost suspendat pe termen nelimitat. Mașina a rămas acolo, așteptându-și soarta.

La începutul anilor 1970, Blaisdell s-a întors la Pittsburgh pentru a prelua mașina, doar pentru a constata că service-ul fusese desființat, iar mașina… dispăruse fără urmă. Până astăzi, soarta mașinii originale Zippo rămâne un mister.
În 1996, Zippo a achiziționat un Chrysler New Yorker gri din 1947 și a început transformarea sa, pentru a semăna cu originalul, dar având caracteristici suplimentare – flăcări din fibră de sticlă, deschidere keyless, geamuri electrice, suspensii heavy-duty, motor de 250 cai putere și altele. Optsprezece luni mai târziu, sarcina a fost finalizată cu un preț de aproximativ 250.000 de dolari. În 1998, mașina Zippo a revenit în acțiune, călătorind din nou prin țară. Zippo Car participă acum la parade, evenimente sponsorizate corporative, târguri comerciale și multe altele. Când nu este pe drum, mașina Zippo poate fi găsită la Muzeul Zippo/Case din Bradford, Pennsylvania.
Jeep-ul Zippo
Dezvăluit în august 2011 la cursa Zippo 200 NASCAR Nationwide Series de la Watkins Glen International, Zippo Jeep este un Jeep Wrangler Unlimited, transformat în vehiculul Zippo suprem de către renumita echipă West Coast Customs din Los Angeles, California. Printre modificările extravagante efectuate se numără un kit complet de ridicare, bară de protecție frontală personalizată, iluminare LED cu foc artificial în jurul exteriorului vehiculului și o brichetă uriașă Zippo în locul suportului standard pentru roata de rezervă.

În 2017, Zippo Jeep a primit modificări suplimentare, inclusiv un design exterior personalizat, lumini roșii pentru podeaua interioară, capace Zippo pentru luminile din spate, proiectoare ascunse în ușă care redau logo-ul Zippo pe sol și altele.
Zippo Jeep călătorește pe întreg teritoriul SUA, promovând întreaga linie de produse Zippo la evenimente speciale și festivaluri de muzică, fiind locația perfectă pentru interviuri cu vedete ale muzicii rock, ca parte a programului festivalului de muzică Zippo Encore.
Când nu este în turneu, Zippo Jeep poate fi văzut, evident, la Muzeul Zippo/Case din Bradford.